Jūrmalu prezentēs Zviedrijas veselības un labsajūtas izstādē

27.-29.novembrī Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīcas ''Hotel Jūrmala Spa", "Baltic Beach Hotel", "Amber SPA Hotel", lidsabiedrība "Air Baltic" un Carnikavas novada dome piedalīsies Zviedrijas veselības izstādē ''Allt for Halsan", kur popularizēs veselīgo atpūtu, SPA un kūrortārstniecību Jūrmalā un citviet Latvijā.
Kā pilsētas informācijas portālu Jurmala24.lv informēja Jūrmalas pilsētas pašvaldības pārstāvji, Jūrmalas stendā būs arī pieejami materiāli par Latviju, ko nodrošina Tūrisma attīstības valsts aģentūra.
Tūristi no Zviedrijas jau ir iecienījuši atpūtu un SPA procedūras Jūrmalas kūrortviesnīcās, tāpēc šis ir viens no stratēģiskiem tirgiem Jūrmalas pilsētai. Lai aktīvāk piesaistītu izstādes apmeklētājus, tika ievietota publikācija par Jūrmalas stendu speciālajā Zviedrijas avīzē "Allt for Halsan", kas iznāks kā bezmaksas pielikums Zviedrijas ikdienas avīzei "Dagens Nyhet", kā arī tiks dalīta izstādes laikā visiem tās apmeklētājiem.
Stendā visi interesenti varēs saņemt informāciju zviedru valodā par īpašiem piedāvājumiem atpūtai un lidojumiem, kā arī informatīvos materiālus par Jūrmalas pilsētu.
Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar Jūrmalas tūrisma uzņēmējiem, Latvijas Vēstniecību Zviedrijā, Tūrisma attīstības valsts aģentūru un lidsabiedrību "Air Baltic" jau vairāku gadu garumā īsteno virkni mārketinga pasākumu ar mērķi informēt Zviedrijas iedzīvotājus par atpūtas iespējām Latvijā un Jūrmalā. Tika organizētas daudzas publikācijas Zviedrijas plašsaziņas līdzekļos, uzņemtas vairākas tūrisma aģentūru delegācijas, organizēti tūrisma darbsemināri Stokholmā, norisinājās dalība vairākās Zviedrijas izstādēs.
2015.gadā Jūrmala ar savu stendu tika prezentēta piecās izstādēs dažādās Zviedrijas pilsētās: "Resemassan" Norčepingā un Linšēpingā, "Senior" Gēteborgā, "Senior" un "Allt for Halsan" Stokholmā.
Šāds aktīvs mārketings ir nesis labus rezultātus. Kā liecina statistikas dati, tūristu skaits no Zviedrijas, kas šogad atpūtušies Jūrmalas naktsmītnēs, stabili pieaug katru ceturksni, kopumā veidojot 40% pieaugumu deviņos mēnešos salīdzinājumā ar 2014.gadu.
