Banner 980x90

Kauguru pasta nodaļā sūtījumus var izņemt atsevišķā kasē

Latvijas iedzīvotājiem aizvien aktīvāk iepērkoties interneta veikalos, pieaug arī "Latvijas Pastā" apstrādāto sūtījumu apjoms un paaugstinās to klientu skaits, kas pasta nodaļās ierodas saņemt savus sūtījumus. Lai arī turpmāk nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu un pasta pakalpojumu noformēšanu, "Latvijas Pasts" no februāra 17 Rīgas pasta nodaļās un lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās nodrošina klientiem iespēju saņemt sūtījumus atsevišķā klientu apkalpošanas darba vietā, pilsētas informācijas portālam Jurmala24.lv ziņo uzņēmums.

No februāra Rīgas pasta nodaļās, kurās vērojama aktīvākā klientu plūsma, un 20 lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta nodaļās izveidotas īpašas tā sauktās ātrās kases, kas darbdienās liela klientu pieplūduma gadījumā primāri nodrošinās sūtījumu izsniegšanu, bet pārējā laikā sniegs arī citus pasta pakalpojumus, lai sūtījumu saņemšana klientiem būtu maksimāli ātra un ērta.

Šāds pakalpojums tiek nodrošinātas arī Kauguru pasta nodaļā Skolas ielā Jūrmalā, darba dienās no plkst.16 līdz 18.

"Latvijas Pasts" jau 2014.gada nogalē izveidoja ātrās kases, kas orientētas uz sūtījumu izsniegšanu, bet decembrī, kad apstrādāto sīkpaku apjoms salīdzinot ar analogu periodu 2013.gadā pieauga par 62%, Rīgas un lielāko Latvijas pilsētu pasta nodaļās ar intensīvāko klientu plūsmu piesaistīja papildu darbiniekus tieši sūtījumu izsniegšanai. Klienti atzinīgi novērtēja šādas kases, tāpēc Latvijas Pasts rada iespēju to darbību nodrošināt arī turpmāk un papildināt nodaļu skaitu, kurās atvērtas ātrās kases. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu