"Latvijas pasts" pagājušā gada pēdējā dienā saņēmis gandrīz 160 bojātus pasta sūtījumus no Nīderlandes
Daļa sūtījumu ir pilnībā samirkuši un atsevišķi no tiem šā iemesla dēļ pat izjukuši. Starptautiskajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā "Latvijas pasts" izveidojis attiecīgu dokumentu, kas iesniegts Kanādas pasta operatoram "Canada post" un Nīderlandes pasta operatoram "PostNL".
Danielsone arī norādīja, ka saņemtie sūtījumi "Latvijas pastā" tiek pārpakoti, lai tos varētu piegādāt identificējamajiem adresātiem, kā arī tie tiek īpaši marķēti, lai adresātus informētu par sūtījumu saņemšanu bojātā veidā.
"Latvijas pasta" pārstāve atzīmēja, ka, tā kā daļa bojāto sūtījumu ir eksprespasta sūtījumi, to izsūtītājiem ir iespējams pretendēt uz starptautiskajos normatīvajos aktos noteikto kompensāciju. Lai izteiktu savas pretenzijas par sūtījuma nekvalitatīvu piegādi, saņēmējam par bojātā veidā saņemto sūtījumu jāinformē tā izsūtītājs, kam savukārt jāvēršas attiecīgi Kanādas vai Nīderlandes pasta uzņēmumā.
Kā skaidroja "Latvijas pasta" Kvalitātes vadības daļas vadītāja Gunita Mazīte, klientiem, saņemot bojātos sūtījumus, ir tiesības no tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja sūtījumu piegādā "Latvijas pasta" eksprespasta kurjers, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē, sūtījumu saņemot, bet, ja sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās ar aktu jānoformē uz vietas pasta nodaļā.
Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, "Latvijas pasts" aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no Kanādas un Nīderlandes nav saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas dienas.
"Latvijas pasts" nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.
Uz sarakstu