Banner 980x90

"Lido" "pop-up" bistro Jūrmalā šogad investēti vairāk nekā 10 000 eiro

Ēdināšanas kompānijas AS "Lido" vasaras terases jeb "pop-up" bistro virtuves un bistro zonas paplašināšanā un terases seguma uzlabošanā Jūrmalā šogad investēti vairāk nekā 10 000 eiro, biznesa portālam "Nozare.lv" stāsta "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Viņa norāda, ka šogad uzlabots terases dizains, papildināta ēdienkarte, pārdomāts izkārtojums un apkalpošana, ieviestas jaunas atrakcijas bērniem, dzīvā mūzika ik sestdienu un sporta pārraižu translācijas.

Auziņa atzīmē, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, "Lido" vasaras terasē ir paplašināta bistro zona un izveidota īpaša skatuve sestdienu dzīvās mūzikas vakariem. "Lido" Jūrmalas vasaras terases kopējā platība ir 800 kvadrātmetri, vienlaicīgi tajā var apkalpot 400 klientus.

Līdz ar šogad paplašināto piedāvājumu "Lido" vadība plāno, ka apgrozījums pret iepriekšējā gada rezultātiem Jūrmalā varētu pieaugt par 30%.

"Lido" valdes priekšsēdētāja Auziņa arī skaidro, ka biznesa rezultāti Jūrmalā ir atkarīgi no laikapstākļiem. Tāpēc, piemēram, jūnijā vasaras terases klienti veidoja 3% no kopējā "Lido" apmeklētāju skaita. "Taču līdz ar vasaras iestāšanos Latvijā plānojam, ka jūlijā un augustā klientu skaits Jūrmalā pieaugs līdz 5% no kopējā "Lido" apmeklētāju skaita."

Auziņa atklāj, ka "Lido" vasaras terases apgrozījums jūnijā veidoja gandrīz 4% no kopējā "Lido" bistro apgrozījuma, taču turpmākajos mēnešos plānots, ka tas pieaugs vismaz līdz 5%.

"Lido" vasaras terase Jūrmalā, kas šogad atklāta 29.maijā, ir atvērta otro reizi, un tā darbosies visu vasaru.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Lido" 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. "Lido" peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.

Patlaban "Lido" tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)