"Meet Rīga" izveidojis jaunu digitālu tūrisma žurnālu "magicLatvia"

Rīga, 8.nov., LETA. Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) kongresu birojs "Meet Rīga" izveidojis jaunu digitālu tūrisma žurnālu "magicLatvia", aģentūru LETA informēja RTAB pārstāve Anna Blaua.

Žurnāls izveidots pēc "Meet Rīga" iniciatīvas ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta un Jūrmalas pilsētas Tūrisma departamenta līdzdalību.

Digitālais tūrisma reklāmas projekts "magicLatvia" ir trīsdesmit četru lapaspušu biezs digitāls žurnāls, kas apkopo visu būtiskāko informāciju par iespējām un priekšrocībām organizēt darījuma tūrisma pasākumus Latvijā, īpaši Rīgā un Jūrmalā. Projekts realizēts, turpinot iepriekšējos gados veiksmīgi aizsākto sadarbību ar vācu kompāniju "Tmf-Dialogue", kuras specializācija ir tieši darījuma tūrisma mārketings.

Žurnāls tiks izsūtīts vairāk nekā 16 000 darījumu tūrisma, konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu nozares profesionāļiem Vācijā, Austrijā, Šveicē, Nīderlandē, Beļģijā un citās Eiropas valstīs. Tāpat tas tiks izsūtīts visiem "IBTM World 2017" izstādes apmeklētājiem, kas notiks Barselonā no šā gada 28.novembra līdz 30.novembrim. "IBTM World 2017" ir viena no lielākajām nozares izstādēm, un to ik gadu apmeklē speciālisti no gandrīz simts valstīm.

"Meet Rīga" direktors Aigars Smiltāns norāda, ka "magicLatvia" ir vērienīgākais darījumu tūrisma reklāmas projekts pēdējo desmit gadu laikā. "Līdz šim sadarbībā ar "Tmf-Dialogue" pēdējo gadu laikā ir izveidoti vairāk nekā piecpadsmit dažādu rakstu par "Meet Rīga" un darījumu tūrisma iespējām Rīgā, Jūrmalā un Latvijā, tādējādi nodrošinot Rīgas kā darījumu tūrisma galamērķa atpazīstamību Eiropā," uzsver Smiltāns.

Žurnālu "magicLatvia" iespējams apskatīt vietnē "tmf-dialogue.net".

RTAB nodibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".