Arēna Rīga maina nosaukumu un kļūst par Xiaomi Arēnu
Multifunkcionālā halle "Arēna Rīga" un viens no pasaules vadošajiem viedierīču ražotājiem "Xiaomi Corporation" pirmdien, 27. janvārī, paziņoja par ilgtermiņa sadarbību. Saskaņā ar jauno piecu gadu līgumu, 12’500 apmeklētāju ietilpīgā arēna pārdēvēta par "Xiaomi Arēnu". Šis ir pirmais nosaukuma tiesību partnerības līgums Arēnas vēsturē.
Šī sadarbība iezīmē nozīmīgu pavērsienu abām pusēm, jo apvieno "Arēna Rīga" kā Baltijas sporta un izklaides centra reputāciju ar "Xiaomi" vīziju un iespējām veidot ciešāku saikni ar sabiedrību, izmantojot inovācijas un tehnoloģijas.
“Šovakar mēs pāršķiram jaunu lapu mūsu arēnas vēsturē. Mainās mūsu nosaukums, bet mēs paliekam uzticīgi vērtībām, kas vienmēr ir mūs raksturojušas - izcila apkalpošana pasākumu rīkotājiem un neaizmirstamas pieredze mūsu viesiem. Daudzu gadu garumā mēs ar lepnumu nesām Rīgas vārdu. Šodien mēs pārņemam starptautisku praksi, kurā pasaules vadošie arēnu zīmoli sadarbojas ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā "Xiaomi", nodrošinot sev attīstības iespējas,” akcentē Ģirts Krastiņš, "Arēna Rīga" valdes priekšsēdētājs.
"Xiaomi" Centrālās un Austrumeiropas, kā arī Ziemeļvalstu reģiona ģenerāldirektors Dī Liu uzsver: “Mēs uzsākam sadarbību ar vienu no zināmākajiem un profesionālākajiem sporta un izklaides centriem šajā Eiropas reģionā pirmo reizi "Xiaomi" vēsturē. Viena no mūsu pamatvērtībām ir būt tuvāk mūsu zīmola faniem un veidot jēgpilnas attiecības ar viņiem. Šī partnerība mūs pietuvina sporta un mūzikas entuziastiem Rīgā, Latvijā un kaimiņvalstīs. Kopā ar Arēnu mēs vēlamies radīt jauna līmeņa pieredzi pasākumu apmeklētājiem, izmantojot tehnoloģijas un inovācijas. Sadarbība ar Arēnu ir pirmais posms mūsu plāns. Jau drīzumā mēs plānojam sākt iniciatīvu sadarbībā ar vietējiem aktīvistiem, kas ir nozīmīgi Latvijas sabiedrībai un it īpaši jauniešiem.”
Skats uz nākotni
Partnerības līgums ir parakstīts līdz 2029. gadam un tas ietver "Arēna Rīga" pārdēvēšanu par "Xiaomi Arēnu". Vienlaikus šī sadarbība simbolizē arēnas apņemšanos pielāgoties digitālajam laikmetam. Sadarbība ar "Xiaomi" ļaus modernizēt piedāvājumu, nodrošinot mūsdienīgu un progresīvu tehnisko aprīkojumu un pieredzi visiem apmeklētājiem. Tā arī dos arēnai papildu resursus attīstībai un ieguldījumiem infrastruktūras uzlabošanā un atjaunošanā. Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.
Šo sadarbību ierosināja un koordinēja "ACC Distribution", "Xiaomi" Baltijas reģiona izplatītājs. Regimants Buožius, "ACC Distribution" valdes priekšsēdētājs, uzsver: “"ACC Distribution" mērķis ir iepazīstināt Baltijas reģionu ar jaunākajām tehnoloģijām. Apvienojot "Xiaomi" inovatīvos risinājumus ar mūsu zināšanām par Baltijas tirgu, mēs varam radīt jaunas izaugsmes, izglītības un labklājības iespējas. Mēs ar nepacietību gaidām tālāku sadarbību ar "Xiaomi", lai tuvākajā nākotnē īstenotu šādas iniciatīvas Latvijas tirgū.”
Par "Arēna Rīga"
Kopš atklāšanas 2006. gadā "Arēna Rīga" ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām sporta un izklaides vietām Latvijā un Baltijā. Šeit regulāri tiek rīkoti vietēja un starptautiska mēroga sporta pasākumus, piemēram, hokeja un basketbola sacensības, kā arī pasaulē slavenu mākslinieku koncerti, kultūras pasākumi un konferences. Gadu gaitā tajā ir notikuši vairāk kā 2300 pasākumi, kurus apmeklējuši vairāk kā 8,9 miljoni cilvēku.
Par "Xiaomi Corporation"
"Xiaomi Corporation" ir dibināta 2010. gada aprīlī. Šobrīd uzņēmums ir viens no pasaules līderiem elektronikas un viedo ierīču, kas savienotas IoT platformā, ražošanā gala lietotājiem. Uzņēmuma moto ir “Draudzējies ar lietotājiem un esi visforšākais uzņēmums viņu dzīvē”, "Xiaomi" ir apņēmies piedāvāt inovatīvus produktus par pieejamām cenām, ļaujot cilvēkiem visā pasaulē baudīt ērtāku dzīvi, izmantojot tehnoloģijas.
"Xiaomi" ierindojas pasaules vadošo viedtālruņu uzņēmumu trijniekā un pārvalda pasaulē lielāko AIoT (AI + IoT) platformu ar aptuveni 739,7 miljoniem savienotu viedierīču. "Xiaomi" produkti ir pieejami vairāk nekā 100 valstīs, un uzņēmums piecus gadus pēc kārtas ir iekļauts Fortune Global 500 sarakstā, 2023. gadā ieņemot 360. vietu.
Par "ACC Distribution"
"ACC Distribution" ir viena no vadošajām tehnoloģiju izplatīšanas kompānijām Baltijas reģionā. Uzņēmums nodrošina pilnīgus risinājumus, aptverot visu pieņemšanas procesu - sākot no reģionālās tirgus analīzes un ekspertīzes, kanālu izveides, mārketinga, loģistikas un finanšu risinājumiem līdz pat galīgajai piegādei.
Pateicoties uzticamam tīklam, kas apvieno vairāk nekā 3000 klientu un 300 piegādātāju, "ACC Distribution" ir uzticams partneris, kas apvieno globālo stratēģiju un tirgus tendences ar lokalizētu izpildi. Uzņēmuma ekspertīze palīdz uzņēmumiem palikt priekšā konkurentiem un attīstīt izaugsmi un inovācijas visā reģionā.
Uz sarakstu