Hotel Jūrmala SPA guvusi atzinību kampaņā "Uzslavē labu servisu!"
Noslēdzoties kampaņai "Uzslavē labu servisu!", kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, ir noskaidroti uzslavētākie uzņēmumi kā arī valsts un pašvaldību iestādes Latvijā. To vidu kategorijā "Tūrisms", apakšnozarē "Viesnīcas, viesu nami" atzinību guva arī Hotel Jūrmala SPA, informēja Unda Krieviņa, "LabsServiss.lv" projekta vadītāja Latvijā.Atzinību par profesionalitāti klientu servisā restorānu, bāru, kafejnīcu un viesnīcu nozarēs Hotel Jūrmala SPA piešķīra Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija.
Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes "Klienti mūs uzslavē 2011", kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.
Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā.
Uz sarakstu