Banner 980x90

Veiksmīgākie produkti - trīs kārtu tualetes papīrs, majonēze un cepamdesas ar sieru

Par trīs veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem 2014.gadā atzīti "SCA Hygiene Products" ražotais "Zewa Moll Soft & Strong" trīs kārtu tualetes papīrs, "Polven" Provansas majonēze ar tradicionālo garšu, kā arī "Rīgas miesnieka" cāļa cepamdesas ar sieru, liecina globālās informācijas un mērījumu kompānijas "Nielsen" apkopotie iepriekšējā gada veiksmīgākie jaunie produkti Latvijā ātrās aprites patēriņa preču sektorā.

Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informē "Nielsen" valdes locekle Latvijā Iveta Pukše, labākais jaunais produkts izvēlēts, balstoties gan uz pārdošanas rezultātiem, gan patērētāju viedokli.

Viņa informē, ka veiksmīgākie jaunie produkti noteikti kopumā 18 produktu grupās.

Papīra izstrādājumu grupā par uzvarētāju kļuvis "SCA Hygiene Products" ražotais "Zewa Moll Soft & Strong" trīs kārtu tualetes papīrs; mērču un garšvielu grupā - "Polven Provansas majonēze ar tradicionālo garšu"; pārstrādātās gaļas produktu grupā - "Rīgas miesnieka" cāļa cepamdesas ar sieru; piena produktu grupā - uzņēmuma "Food Union" ražotais krējuma zemeņu saldējums "Pols"; vieglā alkohola grupā - "Cēsu Alus" ražotais alus "Miezītis Stiprais 7,1%"; bezalkoholisko dzērienu grupā - "Royal Unibrew" ražotais minerālūdens "Mangaļi Vita Fruit" ar zemeņu garšu; stiprā alkohola grupā - "S.P.I. Group" ražotais "Rigas Prestige Cuvee" bruts dzirkstošais vīns; saldumu grupā - "Wrigley" ražotā "Orbit" melleņu košļājamā gumija; maizes izstrādājumu grupā - "Fazer" ražotā "Druva" klona baltmaize.

Dzērienu grupā, kas nav gatavi tūlītējai lietošanai (kafija, tēja, kakao), par uzvarētāju kļuvis "Mondelez" ražotā "Jacobs Kronung Harmonious&Smooth" maltā kafija; uzkodu grupā - "Orkla Group" ražotie "Ādažu" čipsi "Izaicinošā atpūtas garša"; saldētās pārtikas grupā - "Royal Cosun" ražotie "Aviko Original" kartupeļi frī; mājdzīvnieku produktu aprūpes grupā - "Mars" ražotā kaķu barība "Kitekat Natural Vitality" jauktā izlase sulīgā mērcē; graudaugu produktu grupā - "Nestle" "Chocapic" sausās brokastis ar šokolādes-lazdu riekstu garšu; bērnu pārtikas produktu grupā - "Danone" ražotā "Milupa 100% fruit" augļu biezenis zīdaiņiem 4-6 mēnešu vecumam; personīgās higiēnas produktu grupā - "GlaxoSmithKline" ražotā "Sensodyne Complete Protection with Novamin" zobu pasta; mājsaimniecības produktu grupā - "Henkel" ražotais "Bref Blue Aktiv" tualetes bloks ar eikaliptu aromātu; mazgāšanas līdzekļu produktu grupā - "Henkel" ražotais "Persil Expert Silan" veļas pulveris.

Lai noteiktu 2014.gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījums veikts divos posmos. Pirmajā analizēti modernās mazumtirdzniecības indeksa 2014.gada pārdošanas dati dažādās produktu grupās, ņemot vērā produktu vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē periodā, kad tie bija pieejami tirgū. Otrajā posmā veikta patērētāju tiešsaistes aptauja, kas atspoguļoja pirmajā posmā noteikto produktu reālo izplatību un lietošanu Latvijas patērētāju vidū. Abu posmu izpētes rezultāti apkopoti indeksā, kas nosaka kopējos rezultātus par veiksmīgāko jauno produktu.

2014.gada veiksmīgākie jaunie produkti ir noteikti arī Lietuvā un Igaunijā. Uzvarētājs Igaunijā ir saldais batoniņš "Kalev Kirju Koer", bet Lietuvā - "Švyturys J.W.Reincke" 5% alus.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)